Abone Ol
Trendler
Ana Sayfa › Dizi › Duygu Sarışın “Güzelkoy”un belediye başkanı Şahika’sı oldu

Duygu Sarışın “Güzelkoy”un belediye başkanı Şahika’sı oldu

NOW’ın yapımcılığını Mehmet Yiğit Alp‘in üstlendiği NTC Medya imzalı yeni dizisi  “Güzelkoy”un hazırlıkları sürüyor. Semih Bağcı‘nın yöneteceği dizinin başrol karakterlerinden Şahika için çok başarılı bir oyuncuyla el sıkışıldı. Son olarak “Kızıl Goncalar”da seyirci karşısına çıkan Duygu Sarışın Şahika oldu. BABASI KONAK ESKİ BELEDİYE BAŞKANI Sarışın aynı zamanda olayların geçtiği Güzelkoy’un belediye başkanı olarak seyirci karşısına […]

A- A A+
NOW’ın yapımcılığını Mehmet Yiğit Alp‘in üstlendiği NTC Medya imzalı yeni dizisi  “Güzelkoy”un hazırlıkları sürüyor. Semih Bağcı‘nın yöneteceği dizinin başrol karakterlerinden Şahika için çok başarılı bir oyuncuyla el sıkışıldı. Son olarak “Kızıl Goncalar”da seyirci karşısına çıkan Duygu Sarışın Şahika oldu.
BABASI KONAK ESKİ BELEDİYE BAŞKANI
Sarışın aynı zamanda olayların geçtiği Güzelkoy’un belediye başkanı olarak seyirci karşısına çıkacak. Bu rolün güzel oyuncu için bir de önemi var. Duygu Sarışın‘ın babası Ahmet Sarışın geçmişte 10 yıl (1989-1999) İzmir Konak’ta belediye başkanlığı yaptı.
Bu haberi paylaş:
Sıradaki haber yükleniyor...
Başka haber bulunamadı.